• HP
  • IBM
  • Lenovo
  • Cisco
  • APC
  • Microsoft
  • Intel
  • Qlogic
  • DELL
  • Barracuda
  • Lexmark

Herroepingen / klachtenprocedure

Als consument kunt u aanspraak maken op het herroepingsrecht (recht van retour). Met behulp van de buttons (PDF) hieronder vindt u de werkwijze en een modelformulier.

De wet Kopen op Afstand (herroepingsrecht)  is niet van toepassing op bedrijven. Mocht u als zakelijke klant iets willen retourneren kunt u een RMA-formulier invullen op onze website middels de volgende link. Afhankelijk van de case kunnen wij deze weigeren of een restockingsfee in rekening brengen.

Klachtenprocedure
wij vinden een goede dienstverlening aan u als klant erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten, dan doen wij ons uiterste best om een passende oplossing voor u te vinden. Geef uw klacht online aan ons door via aftersales@spareit.nl. U ontvangt altijd binnen 14 dagen een bevestiging en een reactie. Indien u zich niet kunt vinden in de uitkomst, dan heeft u 6 weken de tijd om ons per aangetekend schrijven te laten weten wat uw bezwaar is. Deze brief zal worden bevestigd en onze reactie zal u uiterlijk binnen 6 weken bereikt hebben. Heeft u deze klachtenprocedure helemaal doorlopen en bent u het nog niet eens met de uitkomst, dan kunt u contact opnemen met ICT Waarborg.

 

Werkwijze voor herroeping bij SpareIT 

MODELFORMULIER voor herroeping bij SpareIT