• HP
  • IBM
  • Lenovo
  • Cisco
  • APC
  • Microsoft
  • Intel
  • Qlogic
  • DELL
  • Barracuda
  • Lexmark

RMA aanvraag

SpareIT heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Elke dag doen wij ons uiterste best om er voor te zorgen dat uw orders correct en op tijd worden geleverd. Na het versturen van uw orders kunnen er vragen ontstaan over de zending, de bijbehorende factuur of de producten zelf. Het kan zelfs voorkomen dat u producten heeft ontvangen welke u wil retourneren. Vragen over de factuur en de zending kunt u het beste per email stellen aan info@spareit.nl

Voor het eventueel retourneren van producten omdat deze beschadigd, onvolledig, defect of verkeerd zijn geleverd, verzoeken wij u gebruik te maken van de RMA invulvelden welke u hieronder aantreft. Een RMA aanvraag dient binnen 5 werkdagen na ontvangst van de goederen ingediend te worden. (Een RMA die na het verstrijken van deze termijn aangevraagd wordt, zal worden geweigerd)

De RMA procedure is als volgt:

- U vraagt een RMA aan middels onze website.

- U krijgt binnen 2 werkdagen bericht dat uw RMA is ontvangen en ontvangt een uniek RMA nummer.

- Verpak het artikel deugdelijk in een zogenaamde ‘omdoos’ (doos om de originele fabrieksverpakking) en vermeld hierop duidelijk het RMA nummer. Gelieve in de verpakking eveneens een kopie    factuur te voegen.

- Verstuur het pakket naar:
     SpareIT B.V.
     T.a.v. de RMA afdeling
     Kempenbaan 34
     5121 DM Rijen

Organisatie:


Uw naam:


Uw e-mail adres:


Telefoonnummer:


Factuurnummer:


Serienummer(s):


Artikelnummer(s):


Aantal:


Reden aanvraag:
Indien u anders heeft geselecteerd, a.u.b onderstaand de reden invullen


Opmerkingen:


Replacement direct: Ja Nee

Voer de onderstaande code in: