SpareIT heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Elke dag doen wij ons uiterste best om er voor te zorgen dat uw orders correct en op tijd worden geleverd. Na het versturen van uw orders kunnen er vragen ontstaan over de zending, de bijbehorende factuur of de producten zelf. Vragen over de factuur en de zending kunt u het beste per email stellen aan info@spareit.nl.
Het kan voorkomen dat u producten heeft ontvangen welke u wilt retourneren. Over het retourproces informeren wij u hieronder:
Voor het eventueel retourneren van producten omdat deze beschadigd, onvolledig, defect of verkeerd zijn geleverd, verzoeken wij u gebruik te maken van het (RMA) formulier dat u hieronder aantreft. Een RMA aanvraag dient binnen 5 werkdagen na ontvangst van de goederen ingediend te worden. (Een RMA die na het verstrijken van deze termijn aangevraagd wordt, zal worden geweigerd)
Voor het indienen van een verzoek tot garantieafhandeling, verzoeken wij u gebruik te maken van de RMA invulvelden welke u hieronder aantreft. Een RMA aanvraag dient binnen de gestelde garantietermijn te worden ingediend. (Een RMA die na het verstrijken van deze termijn aangevraagd wordt, zal worden geweigerd)
Hier maakt de wetgeving een onderscheid tussen bedrijven en consumenten.
Bent u een consument / particulier?
Als consument is de wet Kopen op Afstand (herroepingsrecht) van toepassing. U kunt aanspraak maken op dit herroepingsrecht (recht van retour). Met behulp van het onderstaande (RMA) formulier dient u uw aanvraag in.
Bent u een bedrijf?
De wet Kopen op Afstand (herroepingsrecht) is niet van toepassing op bedrijven.
Afhankelijk van de case kunnen wij uw verzoek tot retournering weigeren of een restockingsfee in rekening brengen.
Voor het indienen van een verzoek tot retournering, verzoeken wij u gebruik te maken van het (RMA) formulier dat u hieronder aantreft. Een RMA aanvraag dient binnen 5 werkdagen na ontvangst van de goederen ingediend te worden. (Een RMA die na het verstrijken van deze termijn aangevraagd wordt, zal worden geweigerd)
Wij vinden een goede dienstverlening aan u als klant erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten, dan doen wij ons uiterste best om een passende oplossing voor u te vinden. Geef uw klacht online aan ons door via aftersales@spareit.nl. U ontvangt altijd binnen 14 dagen een bevestiging en een reactie. Indien u zich niet kunt vinden in de uitkomst, dan heeft u 6 weken de tijd om ons per aangetekend schrijven te laten weten wat uw bezwaar is. Deze brief zal worden bevestigd en u kunt binnen 6 weken onze reactie verwachten. Heeft u deze klachtenprocedure helemaal doorlopen en bent u het nog niet eens met de uitkomst, dan kunt u contact opnemen met ICT Waarborg.
T. +31 (0)161 22 61 41
E. info@spareit.nl
KvK. 18080985
BTW. NL8152.36.700.B01
Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief