Toegevoegd aan winkelwagen
    Verder winkelen »

    Bezorging

    Wij kiezen ervoor uw bestelling zo veilig mogelijk te laten bezorgen, zodat beschadiging wordt voorkomen. Per bestelling wordt gekozen voor de best passende verzendwijze en transporteur. Tijdens het bestelproces krijgt u te zien welke transportwijze beschikbaar is voor uw bestelling.

    • Al onze producten worden bezorgd door gerenommeerde transporteurs.
      Pakketten bezorgen wij meestal met UPS.
      (Mini) Pallets bezorgen wij meestal met TNT.

    • Dat berekenen wij voor u gedurende het bestelproces. Tijdens uw bestelling krijgt u inzicht in de bezorgkosten.

      De prijs van de bezorging hangt af van het type product dat u bestelt en van de locatie waar u uw bestelling wil ontvangen. 

      Wij kiezen ervoor uw bestelling zo veilig mogelijk te laten bezorgen, zodat beschadiging wordt voorkomen. Het verzenden van een licht pakket is goedkoper dan het verzenden van een zwaarder pakket op een (mini) pallet.

      OPMERKING:
      Omdat wij voornamelijk bedrijven bedienen met grotere zendingen, zijn in de contracten met onze transporteurs 'zakelijke' routes afgesproken. Prive-adressen vallen hier buiten, waarvoor de transporteurs extra kosten aan ons in rekening brengen. Derhalve zit er voor particuliere bestellingen een hogere verzendkostenbedrag op de bestelling.

    • Wij verzenden uw bestelling zodra deze volledig gereed is De verwachte levertijd wordt per artikel in onze webshop aangegeven. De levertijd wordt dus bepaald door het artikel met de langste levertijd.

      Nadat zendingen ons pand hebben verlaten ontvangt u een email met daarin de mogelijkheid om via track & trace uw zending te volgen.

    • Wij richten ons primair op de zakelijke markt en leveren daarom alleen op werkdagen.
      Weekend- en avondlevering zijn niet mogelijk

    • Als u een bepaald product vandaag nog nodig heeft dan kunt u dat aangeven in onze webshop.

      U kiest dan de optie Spoedlevering met koeriersdienst.

      Uw bestelling wordt dan omgezet in een offerte. Onze verkoopafdeling neemt dan contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

      De kosten voor deze dienst bedragen (minimaal €45, ongeveer €1,50 per km enkele reis + €25,- voorrijdkosten). 

    • Als u een bepaald product wilt komen ophalen bij ons warehouse in Rijen dan kunt u dat aangeven in onze webshop.

      U kiest dan de optie Ophalen bij vestiging.

      Uw bestelling wordt dan omgezet in een offerte. Onze verkoopafdeling neemt dan contact met u op om de mogelijkheden tot ophalen te bespreken.

      Voor het ophalen bij onze vestiging brengen wij kosten in rekening.

      Voor deze kosten plannen wij een afspraak met u in, behandelen wij uw bestelling met voorrang en ontvangen wij u op onze vestiging.

    • Een bestelling 'Blind' versturen naar uw eigen klant is mogelijk. 
      Wanneer u voor een 'ander afleveradres' kiest en ook een andere bedrijfsnaam als ontvanger opgeeft, gaan wij hier in principe reeds vanuit. In het veld opmerkingen is dit eventueel nogmaals voor de duidelijkheid te vermelden.
      SpareIT.nl verstuurd geen eigen pakbonnen mee met een 'Blinde verzending'.

    Kempenbaan 34
    5121 DM Rijen
    The Netherlands

    T. +31 (0)161 22 61 41
    E. info@spareit.nl

    KvK. 18080985
    BTW. NL8152.36.700.B01

    Inschrijven voor de nieuwsbrief

    Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief